۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴

محمد ارزنده در گفتگو با مهر:

برای کسب خوشرنگ ترین مدال آسیا آماده هستم/ رقیبم یک چینی است

برای کسب خوشرنگ ترین مدال آسیا آماده هستم/ رقیبم یک چینی است

ملی پوش دوومیدانی ایران با بیان اینکه برای حضور در مسابقات آسیایی هند از آمادگی کامل برخوردار است، گفت: با این آمادگی که دارم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال آسیا هستم.

محمد ارزنده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد حضور در مسابقات آسیایی هند، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط نسبتا بد نیست. با تمریناتی که انجام داده‌ایم، خودمان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کرده‌ایم.

وی در خصوص رکورد کنونی خود افزود: رکورد من در پرش طول 8 متر و 17 سانتیمتر است ولی در هفته اول لیگ برتر 8 متر پریدم که برایم راضی کننده بود. بدن من به اوج آمادگی نزدیک می‌شود و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا رکورد خوبی را در پرش طول به ثبت برسانم.

این دوومیدانی کار کشورمان در خصوص هدفگذاری خود در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: همه تلاش من از روز اولی که تمرینات خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا آغاز کردم، این بود که برای کسب بهترین و خوشرنگ ترین مدال آسیا آماده شوم. الان هم برای بدست آوردن مدال طلا به هند می‌روم.

وی در خصوص مهمترین رقبایش در این دوره از مسابقات تاکید کرد: مهمترین رقیبم "لی" از کشور چین است که رکوردش 8/34 متر بوده و نفر دوم رنکینگ جهانی محسوب می‌شود. یک ورزشکار قزاق هم در جام کازانوف 8/1 متر را پریده است.

ارزنده در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانید رکورد خود را تکرار کنید، گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود و هیچکس تنها به صرف حضور در مسابقات راهی هندوستان نمی‌شود. در کل مسابقات پرش طول در آسیا سطح بالایی دارد و من هم به دنبال کسب رتبه خوبی هستم.

 

کد خبر 2085617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha